Peutergroep Elorah

Je nieuwsgierige peuter heeft, samen met vriendjes, altijd wel wat te zien, ontdekken of doen bij Elorah. Samen buiten op avontuur in de tuin. Binnen in uitdagende hoeken spelen of in de kring luisteren naar een spannend voorleesverhaal.

Spelenderwijs leren en groeien

Zoek jij voor je peuter een fijne opvang die geborgenheid en aandacht biedt en jouw kleintje ook voorbereidt op de basisschool? Met peuterstart van Elorah krijgt je peuter de kans om op onderzoek uit te gaan, ervaringen op te doen en grenzen op te zoeken. Samen met vriendjes en vriendinnetjes leren én groeien ze. Samen met jou zorgen we ervoor dat je peuter zich stap voor stap ontwikkelt tot een kind dat straks klaar is voor de basisschool.

Openingstijden

De peutergroep is geopend op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 8.15 – 12.15 uur.

Benieuwd naar de peutergroep?

Ben je benieuwd waar je kind straks misschien speelt, zich ontwikkelt en vriendjes maakt? Je bent altijd van harte welkom om bij ons binnen te stappen om te zien of Elorah bij jou en je kind past. Of maak een afspraak voor een rondleiding. We maken graag kennis met je.

Meer informatie en contactgegevens vindt  u op de website van Elorah.