MENUZOEKEN
boeken
Gebak

Welkom!

Van harte welkom op de website van christelijke basisschool D'n Akker. Onze school staat in het mooie dorpje Waarde. Gelegen tussen het groen van boomgaarden en mooie akkers en aan de zuidkant tegen de Westerschelde.

De school is gesticht in 1929. Sinds 2022 zijn we onderdeel van de VCPOZ - Vereniging Christelijk Primair Onderwijs op reformatorische grondslag Zeeland.

Wij vervullen een dorpsfunctie voor het christelijk-reformatorisch onderwijs. Naast leerlingen uit Waarde komen er ook leerlingen vanuit het buurtschap Gawege.

Op deze website vindt u onder meer informatie over de school, een aantal praktische documenten en een agenda.

We hopen dat deze site een goede indruk geeft van wie wij willen zijn voor de leerlingen en voor u als ouders. Wilt u een keer komen kijken? Aarzel niet en maak een afspraak.

Omschrijving
Goede Vrijdag
Tweede Paasdag + vrije dag
Studiedag leerkrachten - leerlingen vrij
Koningsspelen
bekijk de kalender

Mededelingen

Meer informatie?

Een schoolgids is te downloaden op Scholenopdekaart.nl.

Groene Kruisstraat 12
4414 AL Waarde